نصب و اجرای آبنما


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398
بازدید : 312
نویسنده : admin

  فضای آبنما از جمله نکات حائز اهمیتی است، که  اصولا باید دور از هر نوع  آلودگی باشد. باتوجه با اینکه فضای آبنما بسته می باشد ، نباید باعث آلوده شدن آن شد، تا پمپ آن دچار مشکل نشود و بتوان باصدای دلنشینی که از جریان آب درآن بوجود می آید و همچنین نمای زیبایی که بانورپردازی و مجسمه های آبنما تزئین میشود استفاده نمود.

 

 


امروزه روش های ساخت آبنما متفاوت می باشد و مطابق با اینکه از چه مصالحی استفاده می نمائید، قیمت آن نیز متفاوت می باشد. قابل ذکر است  آبنما خانگی  به  صورت پیش ساخته و حتی رومیزی برای خانه های مسکونی فروخته میشود که مزایایی  از قبیل : حمل و جابه جایی راحت ،برای افرادی که اجاره نشین می باشند، هزینه کمتر ،فضا ی کمتر  و  همچنین دیگر نیاز به تغییر معماری داخل خانه ندارند ، حتی میتوان با یک جستجو ساده در داخل نت از قیمت آبنمای خانگی نیز مطلع شد.

در زندگی پر استرس و پر تنش شهری ، ما شهرنشینان نیاز مبرمی به آرامش ، طبیعت و جلوه هایی از آن داریم . زندگی شهری و آپارتمان های کوچک و بودجه ی محدود ما را مجبور به انتخاب مناسب ترین ها می کند . آبنمای پیش ساخته را می توان در خارج و داخل از خانه قرار داد . این آبنماها انواع متنوعی دارند و نسبت به دیگر آبنماها مزیت هایی دارند . قیمت آبنمای خانگی پیش ساخته به نسبت کمتر از دیگر آبنماهاست . این آبنما در ابعاد بسیار متنوعی وجود دارد ؛ از اندازه های خیلی کوچک در حد اسباب بازی گرفته تا اندازه های بزرگ .

 مزیت بزرگ این آبنماها قابل حمل بودن آن هاست می توانید هروقت دلتان خواست دکوراسیون منزلتان را تغییر دهید به راحتی آن را جا به جا کنید و هنگام اسباب کشی آن را بی هیچ دلهره ای به خانه ی جدید منتقل کنید .

صدای پمپ آبنمای پیش ساخته بسیار کمتر از آبنماهای دیگر است . نصب آبنمای پیش ساخته خیلی آسان و بی دردسر است و دیگر لازم به اعمال وقت گیر و هزینه بر بنایی نیست .

انواع آبنما پیش ساخته

در کل آبنمای پیش ساخته به دو دسته آبنما کلاسیک و آبنما مدرن تقسیم می شود . به آبنما های دیواری و ایستاده ، آبنما های پیش ساخته ی مدرن می گویند . آبنمای پیش ساخته مدل های مختلفی دارد از جمله ؛ آبنما خانگی ، آبنما شیشه ای ، آبنما سنگی ، آبنما دیواری و ...

ساخت آبنما شیشه ای

آبنما شیشه ای حاصل کنارهم قرار گیری آب ، شیشه و نور است که گاهی هم با موسیقی همراه می شود . ساخت آبنما شیشه ای باید با تخصص صورت گیرد و مناسب ترین مواد و مصالح برای ساخت آن به کار گرفته شوند . مراحل ساخت آبنما شیشه ای باید به دقت انجام شوند .

منبع : آبنما زرین  



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان hiket و آدرس hiket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com